پوشش+LMR یک محصول تلفیقی از بیمه سینا با پشتیبانی و خدمات و پاسخگویی شرکت همراه سرویس طلایی LetMeRepairاست که انحصارا خسارات و حوادث زیر را برای شما جبران می کند:
- پوشش کامل سرقت با دلیل شکست حرز
* شکست حرز یعنی سارق برای ربودن کالا مانعی مانند قفل درب، شیشه ی خودرو یا ... را شکسته باشد.
- پوشش کامل جبران خسارت برای دستگاه تحت پوشش +LMR
- عدم وجود محدودیت درسقف پرداخت خسارت به دستگاه تحت پوشش +LMR
- پوشش کامل ضربه دیدگی و شکستگی آداپتور به صورت غیرعمدی (با تایید نظر کارشناس فنی)
- پوشش کامل هر نوع آب خوردگی و نم زدگی غیرعمدی
- بدون نیاز به مراجعه حضوری، سرویس ارسال و دریافت رایگان
- القا الکتریکی، اتصال کوتاه و نوسان ولتاژ غیرعمدی
موارد مربوط به پوشش سرقت:
- جهت استفاده از سرویس سرقت می بایست تاییدیه کتبی مراجع انتظامی و قضایی ارائه گردد.
مدارک و مستندات جهت دریافت خسارت بر اثر سرقت:
در صورت تحت پوشش بودن سرقت در زمان بروز خسارت مدارک ذیل می بایست ارائه گردد:
1- گزارش مقامات انتظامی و قضایی مبنی بر تایید وقوع سرقت
2- ارائه جعبه و فاکتور خرید و متعلقات الزامی است در غیر این صورت جبران خسارت مقدور نخواهد بود.
3 - ارائه مستندات و شواهد از قبیل فیلم و گزارش محلی مبنی بر وقوع سرقت
* توجه: در صورت فعال نکردن سرویس +LMR امکان دریافت خسارت وجود ندارد و برای استفاده از سرویس LMR+ ، ارائه فاکتورخرید معتبر و رسید پرداخت الزامی می باشد.
<> مواردی که شامل پوشش +LMR نمی شوند:
- عدم تطابق مشخصات کالای بیمه شده با اطلاعات اعلامی در زمان فعالسازی .
- عدم تطابق سریال محصول با سریال درج شده بر روی جعبه و یا هرگونه دست کاری و اقدام به جابجایی لیبل و هولوگرام شرکت .
- هرگونه عیب و نقص وارده به زیبایی دستگاه شامل خراشیدگی رنگ، پولیش و سطوح لعابدار
- هرگونه استهلاک عادی، اکسیده شدن، زنگ زدگی و یا فساد تدریجی در اثر شرایط آب و هوایی
- خسارات و سرقت های واقع شده ناشی از جنگ، شورش، اغتشاش و بلوا
- کلیه خسارات ناشی از فعل عمدی بیمه گذار و یا وابستگان وی
- مخدوش بودن شماره سریال دستگاه تحت پوشش
- هرگونه تعمیرات، بازشدگی و کارشدگی از طرف مرکزی غیر از مراکز تخصصی شرکت و یا مراکز تحت نظارت و مورد تایید شرکت.
- خیانت در امانت
- خسارت هایی که قبل از تاریخ فعال سازی رخ داده باشد ، حتی اگر اقامه دعوی ازسوی زیان دیده طی مدت بیمه نامه صورت گرفته باشد.
- بکارگیری اشتباه تجهیزات، سهل انگاری کاربر در استفاده از دستگاه و خسارات ناشی از اعمال
کینهجویانه شخص ثالث
نحوه اعلام و دریافت خسارت:
فرایند اعلام خسارت به صورت حضوری وآنلاین قابل انجام بوده وبرای اعلام
خسارت میتوانید با مجموعه LetMeRepair تماس گرفته و با اعلام اطلاعات خود در پنل
کاربریتان برای دستگاه خود اعلام خسارت کنید.