LetMeRepair
- درباره ما
- تماس با ما
- فرصت های شغلی
- سرویس اپل CPO
- سرویس +LMR
- شرایط گارانتی
پشتیبانی، تعمیر و نظارت
- 021-91077774
- شنبه تا چهارشنبه
- 10:00 الی 17:30
- info@letmerepair.ir
- خیابان فردوسی، مرکز تجارت جهانی فردوسی، واحد 420
- فهرست نمایندگیهای ما
۱. ضبط ویدئو با شرایط زیر:
– قبل از باز کردن جعبه، کارت ملی خود را در کنار جعبه قرار دهید تا کارت ملی و جعبه هر دو در ویدئو مشخص باشند.
– با دوربین روشن، در حالی که کارت ملی و جعبه هر دو در قاب ویدئو قرار دارند، جعبه را باز کنید.
** لطفاً اطمینان حاصل کنید که اطلاعات درج شده در کارت ملی و وضعیت بستهبندی جعبه بهخوبی مشخص باشد.
این ویدئو به ما کمک میکند تا فرآیند خدمات و پشتیبانی شما سریعتر و دقیقتر انجام شود.
** هشدار: مسئولیت عدم ارسال موارد درج شده به عهده ی شما مشتری گرامی می باشد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.09:05
برای فعالسازی سرویس ساعت هوشمند خود، لطفاً مراحل زیر را انجام دهید
ازمک آدرس (MAC Address) ساعت هوشمند خود عکس بگیرید
اطلاعات زیر را همراه با عکس مک آدرس به ما ارسال کنید:
مک آدرس ساعت
نام و نام خانوادگی
شماره تماس
مهلت ارسال:
حداکثر تا 48 ساعت پس از تاریخ خرید که در فاکتور شما درج شده است.
ارسال اطلاعات:
برای ارسال اطلاعات و عکس مک آدرس، به آدرس تلگرام زیر مراجعه کنید:
توجه: ارسال اطلاعات پس از این بازه زمانی ممکن است باعث غیرفعال شدن امکان فعالسازی سرویس شود.
LetMeRepair
پشتیبانی، تعمیر و نظارت
LetMeRepair
پشتیبانی، تعمیر و نظارت
خدماتی فراتر از حد انتظار
Copyright 2004-2023 LetMeRepair.ir©
ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، نظر به نزدیک شدن به ایام پایان سال و جهت تسریع در تحویل دستگاه های داخل مجموعه، به استحضار می رساند تاریخ پذریش سال 1403، تا تاریخ 15 اسفند ماه بوده و دستگاه های دریافتی پس از این تاریخ در سال 1404 تحویل شما مشتریان گرامی خواهد شد.