شرایط و قوانین ما (مطابق با استاندارد های سامانه ی جامع گارانتی)
شرایط و ضوابط اختصاصی خدمات پس از فروش +LMR
شرایط و ضوابط اختصاصی گوشی موبایل و تبلت
خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای گوشی موبایل و تبلت تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.
موارد ابطال گارانتی
- هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
- تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر
- عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی
- استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
- ایرادات و عیوب سخت افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرمافزارهای غير استاندارد، سیستم عاملهای غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس
موارد خارج از گارانتی
- هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
- عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن
- حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه بهعهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
- رفع اشکالهای نرمافزاری و نصب نرمافزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع تلفن همراه و یا تبلت ، با دریافت هزینه انجام میشود.
- باطری موبایل و تبلت شامل گارانتی نمی شود و خدمات با دریافت هزینه انجام می شود.
شرایط و ضوابط اختصاصی گوشی موبایل و تبلت
خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای گوشی موبایل و تبلت تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.
موارد ابطال گارانتی
- هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
- تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر
- عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی
- استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
- ایرادات و عیوب سختافزاری ناشی از نصب و استفاده از نرمافزارهای غير استاندارد، سیستم عاملهای غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس
موارد خارج از گارانتی
- هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
- عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن
- حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه بهعهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
- رفع اشکالهای نرمافزاری و نصب نرمافزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع تلفن همراه و یا تبلت ، با دریافت هزینه انجام میشود.
- باطری موبایل و تبلت شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.
شرایط و ضوابط مربوط به دسته کنسول بازی
خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای دسته کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.
موارد ابطال گارانتی
- هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
- تعمیرات و یا باز شدن بدنه دسته کنسول به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر
- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
موارد خارج از گارانتی
- هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
- باطری دسته کنسول شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.
- مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه
- لوازم جانبی دسته کنسول
شرایط و ضوابط مربوط به دسته کنسول بازی
خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای دسته کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.
موارد ابطال گارانتی
- هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
- تعمیرات و یا باز شدن بدنه دسته کنسول به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر
- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
موارد خارج از گارانتی
- هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
- باطری دسته کنسول شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.
- مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه
- لوازم جانبی دسته کنسول
شرایط و ضوابط اختصاصی مربوط به کنسول بازی
خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.
موارد ابطال گارانتی
- هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
- تعمیرات و یا باز شدن درب دستگاه در مراکز خدماتی غیر
- استفاده از بازی های قفل شکسته و یا اکانت های غیر اصلی که موجب تداخل کار دستگاه میگردد
- استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر
- به روز رسانی برنامه های دستگاه خارج از شرکت
موارد خارج از گارانتی
- بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، گرد و غبار شدید و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
- استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده
- شکستن، خط افتادن لنز درایو نوری، به جهت استفاده از دیسک های غیراستاندارد.
- معیوب شدن دیسک سخت، به جهت وارد آمدن تکانهای ناگهانی و یا ضربه به دستگاه.
- مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه
شرایط و ضوابط اختصاصی مربوط به کنسول بازی
خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.
موارد ابطال گارانتی
- هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
- تعمیرات و یا باز شدن درب دستگاه در مراکز خدماتی غیر
- استفاده از بازی های قفل شکسته و یا اکانت های غیر اصلی که موجب تداخل کار دستگاه میگردد
- استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر
- به روز رسانی برنامه دستگاه خارج از شرکت
موارد خارج از گارانتی
- بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، گرد و غبار شدید و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
- استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده
- شکستن، خط افتادن لنز درایو نوری، به جهت استفاده از دیسک های غیراستاندارد.
- معیوب شدن دیسک سخت، به جهت وارد آمدن تکانهای ناگهانی و یا ضربه به دستگاه.
- مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه
شرایط و ضوابط مربوط به لپ تاپ
خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای لپ تاپ تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.
موارد ابطال گارانتی
- هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
- عدم تطابق سریال کارت گارانتی با سریال محصول
- تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر
- عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی
- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
- ایرادات و عیوب سختافزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس
موارد خارج از گارانتی
- هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
- عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و…
- حفظ اطلاعات موجود روی هارد لپتاپ بهعهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
- رفع اشکالهای نرمافزاری و نصب نرمافزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع لپ تاپ، با دریافت هزینه انجام میشود.
- باطری لپ تاپ شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.
شرایط و ضوابط مربوط به لپ تاپ
خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای لپ تاپ تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.
موارد ابطال گارانتی
- هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
- عدم تطابق سریال کارت گارانتی با سریال محصول
- تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر
- عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی
- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
- ایرادات و عیوب سختافزاری ناشی از نصب و استفاده از نرمافزارهای غير استاندارد، سیستم عاملهای غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس
موارد خارج از گارانتی
- هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
- عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن
- حفظ اطلاعات موجود روی هارد لپ تاپ بهعهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
- رفع اشکالهای نرمافزاری و نصب نرمافزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع لپ تاپ، با دریافت هزینه انجام میشود.
- باطری لپ تاپ شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.
شرایط و ضوابط اختصاصی مربوط به لوازم برقی کوچک
خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.
موارد ابطال گارانتی
- هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
- تعمیرات و یا باز شدن درب دستگاه در مراکز خدماتی غیر
- استفاده از بازی های قفل شکسته و یا اکانت های غیر اصلی که موجب تداخل کار دستگاه میگردد
- استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر
- به روز رسانی برنامه های دستگاه خارج از شرکت
موارد خارج از گارانتی
- بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، گرد و غبار شدید و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
- استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده
- شکستن، خط افتادن لنز درایو نوری، به جهت استفاده از دیسک های غیراستاندارد.
- معیوب شدن دیسک سخت، به جهت وارد آمدن تکانهای ناگهانی و یا ضربه به دستگاه.
- مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه
شرایط و ضوابط اختصاصی مربوط به کنسول بازی
خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.
شرایط و ضوابط مربوط به لوازم بهداشتی شخصی برقی
خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای لپ تاپ تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.
موارد ابطال گارانتی
- هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
- عدم تطابق سریال کارت گارانتی با سریال محصول
- تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر
- عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی
- هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
- ایرادات و عیوب سختافزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس
موارد خارج از گارانتی
- هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
- عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و…
- حفظ اطلاعات موجود روی هارد لپتاپ بهعهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
- رفع اشکالهای نرمافزاری و نصب نرمافزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع لپ تاپ، با دریافت هزینه انجام میشود.
- باطری لپ تاپ شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.