شرایط و قوانین ما (مطابق با استاندارد های سامانه ی جامع گارانتی)

+LMR  انحصارا خسارات و حوادث زیر را برای شما جبران می کند:

–  پوشش کامل سرقت با دلیل شکست حرز
** شکست حرز یعنی سارق برای ربودن کالا مانعی مانند قفل درب، شیشه ی خودرو یا … را شکسته باشد.
–  پوشش کامل جبران خسارت برای دستگاه تحت پوشش  +LMR
–  عدم درج سقف مبلغ دستگاه تحت پوشش  +LMR
– پوشش کامل ضربه دیدگی و شکستگی آداپتور به صورت غیرعمدی (با تایید نظر کارشناس فنی)
– پوشش کامل هر نوع آب خوردگی و نم زدگی غیرعمدی
– بدون نیاز به مراجعه حضوری، سرویس ارسال و دریافت رایگان
– القا الکتریکی، اتصال کوتاه و نوسان ولتاژ غیرعمدی
– جهت استفاده از سرویس سرقت می بایست تاییدیه کتبی مراجع انتظامی و قضایی ارائه گردد.
مدارک و مستندات جهت دریافت خسارت بر اثر سرقت:
1.  گزارش مقامات انتظامی و قضایی مبنی بر تایید وقوع سرقت
2. ارائه جعبه و فاکتور خرید و … الزامی است در غیر این صورت جبران خسارت مقدور نخواهد بود.
3. ارائه مستندات و شواهد از قبیل فیلم و گزارش محلی مبنی بر وقوع سرقت
* توجه: در صورت فعال نکردن سرویس +LMR امکان دریافت خسارت وجود ندارد و برای استفاده از سرویس ارائه فاکتور خرید الزامی می باشد.
* تشخیص معیوب بودن دستگاه ها به عهده ی کارشناسان شرکت بوده و در صورت تایید کارشناسان شرکت موظف به تعویض دستگاه و ارائه ی دستگاه پلمپ بدون گارانتی بوده و مشتری می تواند در صورت تمایل با پرداخت هزینه نسبت به فعالسازی مجدد سرویس اقدام نماید.

  مواردی که شامل پوشش +LMR نمی شوند:

– کلیه خسارت های ناشی از تعمیرات نامناسب تجهیزات بیمه شده
– هرگونه عیب و نقص وارده به زیبایی دستگاه شامل خراشیدگی رنگ، پولیش و سطوح لعابدار
– هرگونه استهلاک عادی، اکسیده شدن، زنگ زدگی و یا فساد تدریجی در اثر شرایط آب و هوایی
– خسارات و سرقت های واقع شده ناشی از جنگ، شورش، اغتشاش و بلوا
– سرقت تجهیزات بیمه شده در اثر مفقودی دستگاه مورد بیمه
– کلیه خسارات ناشی از فعل عمدی بیمه گذار و یا وابستگان وی
– کلیه خسارات در صورد مخدوش بودن شماره سریال دستگاه بررسی شده
– هرگونه تعمیرات، بازشدگی و کارشدگی از طرف مرکزی غیر از مراکز تخصصی
– سرقت ناشی از خیانت در امانت
– خسارت هایی که قبل از تاریخ صدور بیمه نامه اتفاق افتاده اند، حتی اگر اقامه دعوی از سوی زیان دیده طی مدت بیمه نامه صورت گرفته باشد.
– بکارگیری اشتباه تجهیزات، سهل انگاری کاربر در استفاده از دستگاه و خسارات ناشی از اعمال
کینه‌جویانه شخص ثالث

همچنین فرایند اعلام خسارت کاملا آنلاین بوده و نیازی به مراجعه حضوری نیست و برای اعلام
خسارت میتوانید با مجموعه LetMeRepair تماس گرفته و با اعلام اطلاعات خود در پنل کاربری تان برای دستگاه خود اعلام خسارت کنید.

شرایط و ضوابط اختصاصی خدمات پس از فروش +LMR

دسته بازی

تلفن همراه

کنسول بازی

لپ تاپ

لوازم برقی کوچک

لوازم بهداشتی شخصی برقی

شرایط و ضوابط اختصاصی گوشی موبایل و تبلت

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای گوشی موبایل و تبلت تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی 
  • استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
  •  ایرادات و عیوب سخت‌ افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم‌افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل‌های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس‌

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي  USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن
  • حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
  •  رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع تلفن همراه و یا تبلت ، با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • باطری موبایل و تبلت شامل گارانتی نمی شود و خدمات با دریافت هزینه انجام می شود.

شرایط و ضوابط اختصاصی گوشی موبایل و تبلت

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای گوشی موبایل و تبلت تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی 
  • استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
  •  ایرادات و عیوب سخت‌افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم‌افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل‌های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس‌               

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي  USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن
  • حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
  •  رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع تلفن همراه و یا تبلت ، با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • باطری موبایل و تبلت شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.

شرایط و ضوابط مربوط به دسته کنسول بازی

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای دسته کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دسته کنسول به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • باطری دسته کنسول شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.
  • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه
  • لوازم جانبی دسته کنسول 

شرایط و ضوابط مربوط به دسته کنسول بازی

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای دسته کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دسته کنسول به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت      

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • باطری دسته کنسول شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.
  • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه
  • لوازم جانبی دسته کنسول 

شرایط و ضوابط اختصاصی مربوط به کنسول بازی

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن درب دستگاه در مراکز خدماتی غیر 
  • استفاده از بازی های قفل شکسته و یا اکانت های غیر اصلی که موجب تداخل کار دستگاه میگردد
  • استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر
  • به روز رسانی برنامه های دستگاه خارج از شرکت

موارد خارج از گارانتی

  • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، گرد و غبار شدید و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده 
  • شکستن، خط افتادن لنز درایو نوری، به جهت استفاده از دیسک های غیراستاندارد.
  • معیوب شدن دیسک سخت، به جهت وارد آمدن تکانهای ناگهانی و یا ضربه به دستگاه.
  • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه 

شرایط و ضوابط اختصاصی مربوط به کنسول بازی

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن درب دستگاه در مراکز خدماتی غیر 
  • استفاده از بازی های قفل شکسته و یا اکانت های غیر اصلی که موجب تداخل کار دستگاه میگردد
  • استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر
  • به روز رسانی برنامه دستگاه خارج از شرکت

موارد خارج از گارانتی

  • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، گرد و غبار شدید و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده 
  • شکستن، خط افتادن لنز درایو نوری، به جهت استفاده از دیسک های غیراستاندارد.
  • معیوب شدن دیسک سخت، به جهت وارد آمدن تکانهای ناگهانی و یا ضربه به دستگاه.
  • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه 

شرایط و ضوابط مربوط به لپ تاپ

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای لپ تاپ تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • عدم تطابق سریال کارت گارانتی با سریال محصول
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی 
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
  •  ایرادات و عیوب سخت‌افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم‌ افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل‌ های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس‌

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي  USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و…
  • حفظ اطلاعات موجود روی هارد لپ‌تاپ به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
  •  رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع لپ تاپ، با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • باطری لپ تاپ شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.

شرایط و ضوابط مربوط به لپ تاپ

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای لپ تاپ تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • عدم تطابق سریال کارت گارانتی با سریال محصول
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی 
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
  •  ایرادات و عیوب سخت‌افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم‌افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل‌های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس‌                             

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي  USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن
  • حفظ اطلاعات موجود روی هارد لپ تاپ به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
  •  رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع لپ تاپ، با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • باطری لپ تاپ شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.

شرایط و ضوابط اختصاصی مربوط به لوازم برقی کوچک

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن درب دستگاه در مراکز خدماتی غیر 
  • استفاده از بازی های قفل شکسته و یا اکانت های غیر اصلی که موجب تداخل کار دستگاه میگردد
  • استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر
  • به روز رسانی برنامه های دستگاه خارج از شرکت

موارد خارج از گارانتی

  • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، گرد و غبار شدید و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده 
  • شکستن، خط افتادن لنز درایو نوری، به جهت استفاده از دیسک های غیراستاندارد.
  • معیوب شدن دیسک سخت، به جهت وارد آمدن تکانهای ناگهانی و یا ضربه به دستگاه.
  • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه 

شرایط و ضوابط اختصاصی مربوط به کنسول بازی

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

شرایط و ضوابط مربوط به لوازم بهداشتی شخصی برقی

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای لپ تاپ تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • عدم تطابق سریال کارت گارانتی با سریال محصول
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی 
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
  •  ایرادات و عیوب سخت‌افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم‌ افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل‌ های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس‌

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي  USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و…
  • حفظ اطلاعات موجود روی هارد لپ‌تاپ به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
  •  رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع لپ تاپ، با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • باطری لپ تاپ شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.