شرایط و قوانین ما (مطابق با استاندارد های سامانه ی جامع گارانتی)

● تطابق محصول با صورت‌حساب، سلامت محصول و سلامت بسته‌بندی تا لحظه تحویل به مشتری بر عهده فروشنده بوده و در زمان تحویل، کلیه موارد مذکور با رویت و امضای مصرف‌کننده گواهی می‌گردد. مصرف‌کننده مجاز است در صورت عدم تطابق، نسبت به عودت وجه یا تعویض آن، درخواست خود را اعلام نماید و فروشنده موظف به پذیرش درخواست مذکور است.- پس از تایید سلامت محصول توسط مصرف کننده، فروشنده مسئولیتی در قبال کسری، شکستگی، قری و امثالهم ندارد .
● کلیه خدمات پس از فروش تعمیراتی و هزینه‌های تبعی از جمله اجرت تعمیر، تأمین و تعویض قطعات، هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل، جابجایی کالای مشتری به محل ارائه خدمت در محدوده شهری در دوره ضمانت رایگان بوده و این خدمات در طول دوره تعهد با اخذ هزینه می باشد. مابه التفاوت هزینه حمل و نقل محصول و ایاب و ذهاب در خارج از محدوده شهری در دوره ضمانت برعهده مشتری می باشد. (خدمات دوران تعهد، مجموعه تعهداتی از قبیل تعمیرات، تامین لوازم یدکی و پشتیبانی کالاست برای یک دوره زمانی مشخص که بیش از دوره ضمانت است و از سوی عرضه کننده با اخذ هزینه‌های مترتب ارائه می‌شود.)
● عرضه کننده موظف است در دوره ضمانت مسئولیت هر نوع نقص یا عیب ذاتی که در کالاهای مشمول فروخته شده وجود دارد یا در نتیجه استفاده معمول از کالاهای مشمول بروز نموده را پذیرفته و نسبت به رفع عیب و ایرادات که مانع استفاده مطلوب از کالاهای مشمول شده اقدام نماید. چنانچه در بازه زمانی ۹۰ روز پس از زمان فعال شدن گرانتی، عیب ذاتی بروز نماید، مصرف‌کننده می‌تواند درخواست تعویض و یا جایگزین کالای خریداری شده را نموده و عرضه‌کننده مکلف است مطابق درخواست مشتری نسبت به تعویض دستگاه خریداری شده اقدام و رضایت مشتری را جلب نماید و در صورت عدم موجودی، نسبت به استرداد وجه پرداختی مشتری به قیمت روز (آخرین قیمت مصرف کننده کالای مشابه در لیست قیمت رسمی شرکت) اقدام نماید. (عیب ذاتی: نوعی ایراد اساسی که خود یا پتانسیل آن از بدو تولید تا تحویل محصول به مصرف کننده در محصول وجود داشته باشد یا ایجاد شود و ناشی از استفاده نادرست از محصول توسط مصرف کننده نباشد.)- هزینه نصب و ایاب و ذهاب برای دستگاه‌های دارای عیب ذاتی، به عهده تولیدکننده و واردکننده می‌باشد. – در صورت بروز ایراد تکراری در دوره ضمانت، مصرف‌کننده مجاز به درخواست تعویض کالا با کالای نو مشابه، می باشد.- قطعات تعویضی و خدمات تعمیری انجام شده در دوره تعهد باید به مدت ۶ ماه ضمانت گردد.
● در فرایند تعمیر ایرادات ناشی از نقل و انتقال دستگاه و خسارت به هنگام تعمیر توسط عرضه‌کنندگان یا به واسطه آن‌ها بر عهده عرضه‌کنندگان بوده و در صورت درخواست مشتری مشمول تعویض کالا می‌گردد.
● اگر طی مدت ۲ هفته در دوره ضمانت و ۲ ماه در دوره تعهد، عرضه کننده قادر به رفع عیب محصول نباشد، ملزم به ارائه کالای جایگزین می باشد. در غیر این صورت با درخواست مصرف‌کننده نسبت به تعویض محصول با محصولی نو مشابه و یا عودت وجه (مطابق قیمت روز کالای نو مشابه با کسر استهلاک سالانه ۱۰ درصد بعد از اتمام دوره ضمانت) اقدام نمایند.
● تعویض کالا یا استرداد وجه، شامل ایرادات غیراساسی (ایراد در قطعه ای غیراساسی که کارکرد اصلی و بهر مندی مشتری از آنرا متوقف نمی نماید.) و غیرذاتی نمی گردد.
● حداقل مدت زمان ضمانت این کالا، ۱۸ ماه می‌باشد.- مبنای شروع محاسبه زمان گارانتی، تاریخ خرید (در صورت ارائه فاکتور خرید معتبر) و یا تاریخ عرضه کالا به بازار (در صورت عدم ارائه فاکتور) می‌باشد.- در صورت عدم رعایت مندرجات دفترچه راهنما، کالا از تعهد گارانتی خارج می گردد. – مبنای محاسبه زمان شروع گارانتی برای کالاهای تلفن همراه و تبلت، زمان فعالسازی و حداکثر ۶ ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود.- در صورت طولانی شدن زمان تعمیر دستگاه بر اساس زمان تعمیرات تعریف شده، نسبت به افزایش دوره ضمانت و یا تحویل دستگاه عمانی تا زمان تعمیر به مشتری اقدام می‌گردد. به ازای هر هفته تاخیر (بیش از ۱۵ روز) در شرکت، یک ماه به دوره گارانتی افزوده می‌شود.
● مدت زمان پشتیبانی خدمات اعم از تامین کلیه قطعات یدکی و ارایه خدمات در دوران تعهد حداقل ۳ سال می‌باشد.- در دوران پشتیبانی تامین قطعات درخواستی مشتری برعهده شرکت می باشد.- کلی هزینه های ایاب و ذهاب و تعمیرات در دوران تعهد(وارانتی) بر عهده مشتری می باشد.- در صورت عدم امکان تامین قطعه در دوران تعهد ، شرکت نسبت به ارائه تسهیلات لازم جهت خرید محصولات جدید به مشتری (ارائه تخفیف) اقدام می نماید.
● مواردی که شامل گارانتی و خدمات رایگان نمی‌شود:- نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی شود. اهم این موارد: جا زدن اشتباه سیم کارت یا مموری کارت شکستگی سوکت شارژ که براثر استفاده ناصحیح
● عرضه کننده موظف است در دوره ضمانت مسئولیت هر نوع نقص یا عیب ذاتی که در کالاهای مشمول فروخته شده وجود دارد یا در نتیجه استفاده معمول از کالاهای مشمول بروز نموده را پذیرفته و نسبت به رفع عیب و ایرادات که مانع استفاده مطلوب از کالاهای مشمول شده اقدام نماید. چنانچه در بازه زمانی ۹۰ روز پس از زمان فعال شدن گرانتی، عیب ذاتی بروز نماید، مصرف‌کننده می‌تواند درخواست تعویض و یا جایگزین کالای خریداری شده را نموده و عرضه‌کننده مکلف است مطابق درخواست مشتری نسبت به تعویض دستگاه خریداری شده اقدام و رضایت مشتری را جلب نماید و در صورت عدم موجودی، نسبت به استرداد وجه پرداختی مشتری به قیمت روز (آخرین قیمت مصرف کننده کالای مشابه در لیست قیمت رسمی شرکت) اقدام نماید. (عیب ذاتی: نوعی ایراد اساسی که خود یا پتانسیل آن از بدو تولید تا تحویل محصول به مصرف کننده در محصول وجود داشته باشد یا ایجاد شود و ناشی از استفاده نادرست از محصول توسط مصرف کننده نباشد.)- هزینه نصب و ایاب و ذهاب برای دستگاه‌های دارای عیب ذاتی، به عهده تولیدکننده و واردکننده می‌باشد. – در صورت بروز ایراد تکراری در دوره ضمانت، مصرف‌کننده مجاز به درخواست تعویض کالا با کالای نو مشابه، می باشد.- قطعات تعویضی و خدمات تعمیری انجام شده در دوره تعهد باید به مدت ۶ ماه ضمانت گردد.
● در فرایند تعمیر ایرادات ناشی از نقل و انتقال دستگاه و خسارت به هنگام تعمیر توسط عرضه‌کنندگان یا به واسطه آن‌ها بر عهده عرضه‌کنندگان بوده و در صورت درخواست مشتری مشمول تعویض کالا می‌گردد.
● اگر طی مدت ۲ هفته در دوره ضمانت و ۲ ماه در دوره تعهد، عرضه کننده قادر به رفع عیب محصول نباشد، ملزم به ارائه کالای جایگزین می باشد. در غیر این صورت با درخواست مصرف‌کننده نسبت به تعویض محصول با محصولی نو مشابه و یا عودت وجه (مطابق قیمت روز کالای نو مشابه با کسر استهلاک سالانه ۱۰ درصد بعد از اتمام دوره ضمانت) اقدام نمایند.
● تعویض کالا یا استرداد وجه، شامل ایرادات غیراساسی (ایراد در قطعه ای غیراساسی که کارکرد اصلی و بهر مندی مشتری از آنرا متوقف نمی نماید.) و غیرذاتی نمی گردد.
آسیب دیدگی ناشی از نوسان برق یا استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد از قبیل شارژر، هندزفری، کابل شارژ حرارت، ضربه یا فشاری که موجب ترک، شکستگی، تغییر شکل دستگاه شود و یا آثار ظاهری آن وجود داشته باشد بازشدن پیچ‌ها، دستکاری برد دستگاه- تعمیر و یا دستکاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز – استفاده نامناسب از دستگاه و عدم رعایت دستورالعمل نگهداری – آسیب‌های ناشی از نوسان برق، نفوذ مایعات، ضربه‌خوردگی، شکستگی، قری، سوانح طبیعی، آتش‌سوزی و…
● الزامات کارت گارانتی:- مدت زمان ضمانت از زمان رجیستری دستگاه می‌باشد – شماره تماس، آدرس، سایت شرکت – آموزش رجیستری- درج کد رجیستری (یا روش دریافت کد رجیستری)- مراحل استعلام اصالت
● سایر تعهدات:- ارائه فاکتور تعمیراتی در زمان گارانتی و وارانتی و درج تعمیرات و قطعات تعویض شده به مشتری- کلیه خدمات تعمیراتی و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه ضمانت دارند.- پشتیان گیری از اطلاعات گوشی بر عهده شرکت نمی‏‌باشد و مسئولیت آن بر عهده مشتری می‌باشد.- در صورتی‌که در حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد شود، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری به عهده شرکت می‌باشد.- در صورت عدم امکان رفع ایراد در دوره گارانتی، نسبت به تعویض دستگاه (بدون دریافت هزینه) اقدام می‌گردد.- چنانچه دستگاه معیوب قبل از پایان ۷ روز کاری مراجعه کند شامل شرایط تعویض می‌باشد.

” این تعهدات مربوط به کالاهایی می‌شود که گارانتی آن‌ها، از فرودین ۱۴۰۲ به بعد، فعال شده است؛ برای اطلاع بیشتر از مقررات گارانتی این کالاها، به فایل «ضوابط اجرایی خدمات پس از فروش مبلمان، لوازم خانگی و کالاهای نهایی الکتریکی و الکترونیکی، لوازم صوتی و تصویری ، وسایل ارتباطی» مراجعه بفرمائید.- کالاهایی که گارانتی آن‌ها قبل از این تاریخ فعال شده است، مشمول ضوابط قبلی می‌شوند که این ضوابط در فایل «ضوابط اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» آمده‌است.”

شرایط و ضوابط اختصاصی خدمات پس از فروش +LMR

دسته بازی

تلفن همراه

کنسول بازی

لپ تاپ

لوازم برقی کوچک

لوازم بهداشتی شخصی برقی

شرایط و ضوابط اختصاصی گوشی موبایل و تبلت

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای گوشی موبایل و تبلت تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی 
  • استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
  •  ایرادات و عیوب سخت‌ افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم‌افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل‌های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس‌

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي  USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن
  • حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
  •  رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع تلفن همراه و یا تبلت ، با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • باطری موبایل و تبلت شامل گارانتی نمی شود و خدمات با دریافت هزینه انجام می شود.

شرایط و ضوابط اختصاصی گوشی موبایل و تبلت

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای گوشی موبایل و تبلت تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی 
  • استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
  •  ایرادات و عیوب سخت‌افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم‌افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل‌های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس‌               

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي  USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن
  • حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
  •  رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع تلفن همراه و یا تبلت ، با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • باطری موبایل و تبلت شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.

شرایط و ضوابط مربوط به دسته کنسول بازی

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای دسته کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دسته کنسول به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • باطری دسته کنسول شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.
  • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه
  • لوازم جانبی دسته کنسول 

شرایط و ضوابط مربوط به دسته کنسول بازی

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای دسته کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دسته کنسول به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت      

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • باطری دسته کنسول شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.
  • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه
  • لوازم جانبی دسته کنسول 

شرایط و ضوابط اختصاصی مربوط به کنسول بازی

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن درب دستگاه در مراکز خدماتی غیر 
  • استفاده از بازی های قفل شکسته و یا اکانت های غیر اصلی که موجب تداخل کار دستگاه میگردد
  • استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر
  • به روز رسانی برنامه های دستگاه خارج از شرکت

موارد خارج از گارانتی

  • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، گرد و غبار شدید و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده 
  • شکستن، خط افتادن لنز درایو نوری، به جهت استفاده از دیسک های غیراستاندارد.
  • معیوب شدن دیسک سخت، به جهت وارد آمدن تکانهای ناگهانی و یا ضربه به دستگاه.
  • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه 

شرایط و ضوابط اختصاصی مربوط به کنسول بازی

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن درب دستگاه در مراکز خدماتی غیر 
  • استفاده از بازی های قفل شکسته و یا اکانت های غیر اصلی که موجب تداخل کار دستگاه میگردد
  • استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر
  • به روز رسانی برنامه دستگاه خارج از شرکت

موارد خارج از گارانتی

  • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، گرد و غبار شدید و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده 
  • شکستن، خط افتادن لنز درایو نوری، به جهت استفاده از دیسک های غیراستاندارد.
  • معیوب شدن دیسک سخت، به جهت وارد آمدن تکانهای ناگهانی و یا ضربه به دستگاه.
  • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه 

شرایط و ضوابط مربوط به لپ تاپ

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای لپ تاپ تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • عدم تطابق سریال کارت گارانتی با سریال محصول
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی 
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
  •  ایرادات و عیوب سخت‌افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم‌ افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل‌ های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس‌

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي  USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و…
  • حفظ اطلاعات موجود روی هارد لپ‌تاپ به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
  •  رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع لپ تاپ، با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • باطری لپ تاپ شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.

شرایط و ضوابط مربوط به لپ تاپ

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای لپ تاپ تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • عدم تطابق سریال کارت گارانتی با سریال محصول
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی 
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
  •  ایرادات و عیوب سخت‌افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم‌افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل‌های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس‌                             

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي  USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و مانند آن
  • حفظ اطلاعات موجود روی هارد لپ تاپ به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
  •  رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع لپ تاپ، با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • باطری لپ تاپ شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.

شرایط و ضوابط اختصاصی مربوط به لوازم برقی کوچک

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • تعمیرات و یا باز شدن درب دستگاه در مراکز خدماتی غیر 
  • استفاده از بازی های قفل شکسته و یا اکانت های غیر اصلی که موجب تداخل کار دستگاه میگردد
  • استفاده از سایتها و یا سرورهای غیر مجاز که موجب قفل شدن دستگاه میگردد
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر
  • به روز رسانی برنامه های دستگاه خارج از شرکت

موارد خارج از گارانتی

  • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، گرد و غبار شدید و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده 
  • شکستن، خط افتادن لنز درایو نوری، به جهت استفاده از دیسک های غیراستاندارد.
  • معیوب شدن دیسک سخت، به جهت وارد آمدن تکانهای ناگهانی و یا ضربه به دستگاه.
  • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه 

شرایط و ضوابط اختصاصی مربوط به کنسول بازی

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای کنسول های بازی تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

شرایط و ضوابط مربوط به لوازم بهداشتی شخصی برقی

خدمات پس از فروش لت می ریپیر برای لپ تاپ تنها در صورت ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شود . توجه داشته باشید که ارسال و دریافت دستگاه به صورت رایگان می باشد. لازم به ذکر است که دریافت دستگاه به منزله پذیرفته شدن شرایط گارانتی دستگاه نمی باشد و وضعیت پس از بررسی کارشناسان شرکت به شما اعلام می شود.

موارد ابطال گارانتی

  • هر نوع خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال
  • عدم تطابق سریال کارت گارانتی با سریال محصول
  • تعمیرات و یا باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل در مراکز خدماتی غیر 
  • عدم ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی 
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از شارژرهای غیراصلی و بی کیفیت
  •  ایرادات و عیوب سخت‌افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم‌ افزارهای غير استاندارد، سیستم عامل‌ های غیر منطبق و غیر رسمی و يا آلوده شدن سيستم به ويروس‌

موارد خارج از گارانتی

  • هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجي  USB ،HDMI، تلویزیون، نمايشگر و…
  • حفظ اطلاعات موجود روی هارد لپ‌تاپ به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.
  •  رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع لپ تاپ، با دریافت هزینه انجام می‌شود.
  • باطری لپ تاپ شامل گارانتی نمیشود و خدمات با دریافت هزینه انجام میشود.